Archiwum maj 2010


Cechy luksusowaych aut
Autor: tomaszeq
Tagi: auta   cechy  
24 maja 2010, 16:20

Poduszka powietrzna w bród: komplet poduszek powietrznych dodaje do kategorii luksusowych na wewnętrzną wartość i odgrywa ważną rolę w doskonałej crash-test oceny. Przednie poduszki powietrzne są wymagane na wszystkie samochody, różne skutki uboczne nie są, ale prawie wszystkie modele luksusowe włączyć je do przednich siedzeń, co najmniej w formie tułowia ochrony torby. (Ochrona tułowia dla tylnych siedzeń jest mniej powszechne, częściowo ze względu na obawy dotyczące bezpieczeństwa dzieci.) Boczne poduszki kurtynowe, które obejmują okna boczne i ochronę głowy pasażerów przednich i tylnym siedzeniu, w coraz większym stopniu w standardzie wyposażenia. Są one równie ważne samochody nisko zawieszone do ochrony przed wyższy samochodów ciężarowych, terenowych i ochrony w rollover (upewnij się, że SUV zasłony mają na celu wdrożenie w rollover, ponieważ nie wszystkie z nich). W pojazdach z trzech rzędów siedzeń, większość modeli zatrudnienia zasłony, które chronią wszystkie trzy wiersze, ale upewnij się, że tak jest przed podjęciem decyzji o luksusowy SUV.

Zagłówków: nie po prostu "zagłówki" dla wygody pasażera, zagłówki mają na celu ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego, zwłaszcza w tylnych kolizji. Kupujący powinni szukać zagłówki przy każdym miejscu siedzącym, które rozciągają się dostatecznie wysoka, najwyższa pasażera może, a reszta, lub może być regulowana, w pobliżu głowy. Jeszcze lepiej, aktywne zagłówki pójść w kolizji złapać pasażera głowy i łatwość go z powrotem.

Power zagłówki z regulacją, można znaleźć tylko w luksusowych samochodów, mogą wydawać się lekkomyślnością, lecz mają korzystać bezpieczeństwa: Ponieważ ich pozycji zazwyczaj mogą być przechowywane w pamięci ustawień wraz z korekt siedzenia, dwóch kierowców, którzy podzielają pojazdu będzie zawsze właściwej pozycji zagłówka, że mogą zapomnieć, aby dostosować podręcznik typu.

Tilt / kierownicy teleskopowej: skromniejsze pojazdów ręcznie regulowane kierownice, które często zawierają regulacji teleskopowej. Luksusowy samochód jest bardziej prawdopodobne, to power-regulowana kierownica, a te zazwyczaj
teleskop oraz plandeka. Zarówno funkcje bezpieczeństwa są: Oprócz podejmowania kierowcy jak najbardziej komfortowy, teleskopowej regulacji w szczególności pomaga kierowcy prawidłowo odległość od poduszki powietrznej, niezależnie od jego wielkości. Wiele luksusowych samochodów również przechowywać koła pozycji siedzenia wraz z ustawień dla różnych kierowców, aby wybrać jednym naciśnięciem przycisku.

Regulowane pedały: pojazdy luksusowe nie są jedynie domeną elektrycznie regulowane pedały, ale wiele modeli oferuje im. Służą one w podobnym celu jak teleskopowej kierownicy, pozwalając kierowcy na odległość się optymalnie od kierownicy bez narażania pedał dotrzeć. Są one szczególnie cenne dla krótszych kierowców SUV.

Sonar i backup kamery: Audible sonar parku pomocy kamer i tworzenie kopii zapasowych, głównie chronić zderzaki - i wszystko może się skontaktować - przed uszkodzeniem, ale jest aspekt bezpieczeństwa dla nich. SUV martwego pola wydają się zagrożenia bezpieczeństwa du jour, ponieważ możliwe jest postawić na dość wysoki rzeczy lub osób. Funkcje te nie mogą zastąpić starań, ale mogą pomóc uniknąć uderzenia kogoś lub prolongaty współmałżonka ogród. (Jeśli to nie jest kwestia osobistego bezpieczeństwa, nie wiem co jest.) Backup kamery są lepsze. Chociaż przychodzili tylko drogie opcjonalne systemy nawigacji, bardziej przystępne samodzielne opcje kopii zapasowej kamer mnożyły się w ubiegłym roku; używają małych wyświetlaczy na desce rozdzielczej lub na lusterko wsteczne. Infiniti EX SUV był pierwszym modelem do zaoferowania Around View Monitor systemu pokazuje, że wiele kamer martwe pola poniżej okna, całego pojazdu.

Reflektory i noktowizor: pojazdy luksusowe ponieść niektóre najnowsze osiągnięcia w technologii wizji. Elementarne pojęcie o to, że nie znajdzie się coś widać. Jeśli chodzi o widzenie w nocy, światła o wysokiej intensywności absolutorium-ksenonowe i diodowe reflektory są lepsze od tradycyjnych incandescents. Są one jaśniejsze, obejmują one szerszy kąt widzenia i wytwarzają więcej światła ultrafioletowego, które lepiej  oświetlają odblaskowe znaki drogowe. Obrotowe reflektory, że huśtawka w kierunku kolei są już dostępne w wielu modelach luksusowych. Najnowsze funkcja światła, który automatycznie przełączać się między niskim i wysokim belki przez czujniki światła innych samochodów i świateł tylnych. Cadillac STS, Jeep Grand Cherokee i Mercedes-Benz E-Klasa to niektóre z modeli, które oferują im.

Noktowizory nie jest nowa na rynku motoryzacyjnym, chociaż Cadillac - pierwsze firmy do wdrożenia go w USA, w DeVille z 2000 r. - od tego porzucić. Technologia później realizowane przez BMW i Mercedes-Benz. Adaptacja wojskowych, kamery kratki w zderzaku przednim patrz podczerwieni lub ciepła niż światła. W rezultacie, mają tendencję, aby pokazać jak reflektory nadjeżdżających punktów niż blask, a ludzie, prowadzenie
pojazdów i zwierząt zwykle wystają. Pozwalają one widzieć dalej i szerzej niż reflektory, Mercedes i wzmacnia jego system z reflektorami podczerwieni, które oświetlania drogi przed nie oślepia kierowców nadjeżdżających z naprzeciwka. Wyświetlane są na desce rozdzielczej lub tablicy rozdzielczej, więc patrząc na nich jest nierozsądne, ale są one przydatne uzupełnienie.

2010 MINI Cooper Clubman
Autor: tomaszeq
Tagi: auta   samochody   motoryzacja   mini cooper  
13 maja 2010, 16:54

Cooper Clubman w 2010 roku to 3-drzwiowy, coupe rodziny 4-osobowych, lub sportowych coupe, dostępne w 3 listwy, począwszy ... przeczytaj więcej od podstawy do John Cooper Works.

Po wprowadzeniu, Base jest wyposażony w standardowy silnik 1,6-litrowy, I4, 118 KM, który osiąga-28-mpg w mieście i 36 mpg na szosie. 6-biegowa ręczna skrzynia biegów z nadbiegiem jest standardem, a 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z nadbiegiem jest opcjonalne. John Cooper Works jest wyposażony w standardowy silnik osiąga 26-mpg w mieście i 34-mpg na szosie 1,6-litrowy, I4, 208-KM, turbo. 6-biegowa ręczna skrzynia biegów z nadbiegiem jest standard.

Cooper Clubman w 2010 r. to przeniesienie środków z 2009 roku.